Barbara uit Amsterdam
Onze ervaring met de schilders van Wijnands is heel erg goed. Het zijn echte vakmannen en de communicatie verliep ook goed. Wij hebben met de VVE het buitenschilderwerk van het hele pand laten doen, zowel voor als achter. Het eindresultaat is mooier dan we hadden durven hopen. We zijn er allemaal heel erg blij mee!